środa, 12 grudnia 2012

ciągle szukając . .

Każdego dnia chcemy aby nasz dzień był ,,dobry", żeby przyniósł wiele uśmiechu- był pozytywny. Jednak nie zawsze się to udaje, chociażby przez czynniki wpływające na nas z dnia codziennego. Nie staramy się jednak zauważać tego co sprawia nam radość. Kiedy jesteśmy przybici, coś się nie udało- ponieśliśmy porażkę rezygnujemy ze wszystkiego i nie dostrzegamy ,,plusów". A są one wszędzie. Warto czasem zastanowić się nad tym co ważne a co ważniejsze od ważnego. Zatrzymać na chwile swoje myśli i docenić piękno jakim jesteśmy otaczani- z każdej strony. Na przykład idąc ulicą, często ignorujemy to co jest wokół.. A może to tam właśnie jest COŚ  pięknego, wspaniałego, godnego uwagi. Ja jestem osobą, która potrafi wyolbrzymić dosłownie wszystko- czy to szczęście czy tragedia. Lubię mówić. Może to stało się przyczyną różnych, czasem niepotrzebnych, dywagacji. A może właśnie na odwrotnie.. Nie potrzebuję dużo aby mieć temat do rozmowy- wystarczy słowo, gest, jakieś wspomnienie i ja mogę mówić, mówić i mówić.. No i w tym całym szumnym świecie zauważyłam, że ludzie gonią tylko za ,,teraźniejszością" nie zważając na rzeczy ,,stałe", obecne zawsze. Warto zatrzymać swoje życie i podsumować siebie, aby móc zacząć je zmieniać.
Cieszę się z tego co mam, cieszę się chwilą. Wiadomo, że przychodzą chwile zwątpienia. Wtedy, nie poddaję się i próbuję stawić temu czoła! Nie raz jest ciężko ale warto wierzyć, mieć nadzieję- bo to właśnie uważane jest za fundament szczęścia.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz